Ledenwerfactie

Op woensdag 13 mei hebben we de jaarlijkse ledenwerfactie op school gehouden. Ryanne Kersten en Kelly Brakels zijn als afgevaardigden van de fanfare naar de school gegaan. Fanfare- en slagwerkleerlingen die op deze school zitten hebben allemaal een kort muzikaal stukje laten horen.

Stefan Moors en Hans Mooren van de muziekschool de Meander hebben hierbij het een en ander verteld over fanfaremuziek en over verschillende soorten muziekinstrumenten.

De kinderen die geïnteresseerd zijn, werden donderdag 16 mei samen met hun ouders uitgenodigd in de Klepppenburg voor verdere uitleg en advies voor eventuele instrumentkeuze.

De fanfare biedt hen enkele gratis proeflessen aan. Niet alleen kinderen maar ook volwassen kunnen nog gebruik maken van dit aanbod. U kunt hiervoor contact opnemen met Anita Manders. Tel : 06-10215025.